Klacht Vodafone: Jullie hebben mijn telefoon twee maanden geleden zoekgemaakt en nog altijd niet teruggevonden

# 102040
Danielhoenderdos

Op dinsdag 27 januari 2015 heb ik het door jullie geleverde toestel aangetekend en op aanraden van de helpdesk met behulp van het retourformulier teruggestuurd naar het backoffice in Nuth.

Op donderdag 29 januari is het toestel daar aangekomen, en er is voor getekend. De pakketcode was 3skaag086481537, het ordernummer van de bestelling 223819821.

Sinds het retourneren van het toestel heb ik NIETS meer vernomen, ondanks mijn inspanningen om informatie. Ik heb gebeld, zowel met Dynalogic als met Vodafone, en ik ben zelfs in de winkel geweest.

Inmiddels is mij drie weken geleden beloofd dat de zaak 'met spoed' zou worden uitgezocht en opgehelderd. Ondertussen is mijn abonnement ingegaan, en is de rekening van de eerste maand reeds naar mij verstuurd.

Tot op heden heb ik betaald voor een toestel dat nog altijd niet is geleverd.

Ik ontvang graag zsm mijn Samsung Galaxy S5.

Ook een klacht indienen over Vodafone?