Klacht Vodafone: kapot toestel

aabdel

klant van Vodafone. Ik heb een iPhone 5s, scherm kapot, scherm werd gemaakt door Dynafix. Twee weken later barst in scherm, wat blijkt volgens Apple Amsterdam, scherm is niet origineel, de originele 5s schermen zijn nooit op de markt gezet. Vodafone klacht ingediend, refurbished toestel gehad, ik blij. Wat blijkt, daar is het scherm ook niet origineel volgens Apple Amsterdam. Ik Vodafone bellen, zij zeggen dat kan maar ik wil dat niet want daar betaal ik niet voor. Ben daarna op reis gegaan. Toestel werd op een gegeven ogenblik erg warm tijdens opladen. Daarna niet meer gebruikt. Later nogmaals een aantal keer in de lader gezet en dan komt er een sissend geluid uit, tevens start de iPhone niet op, laat namelijk alleen het eerste scherm zien met Apple logo. Na terugkomen van de reis Vodafone weer aangesproken, het moet via Dynafix bekeken worden. Dynafix vraagt contact op te nemen met de verzekering, die zegt niks meer te kunnen betekenen omdat ik 2 keer in een jaar gedeclareerd heb.

Ik wens een goed werkend toestel, zonder fratsen. Alles wat ik nu krijg, laat ik testen bij Apple op het Leidseplein, omdat ik Vodafone voor geen cent meer vertrouw. Ik vind dat beschamend omdat ik twee jaar lang het duurste abbonement heb gehad bij ze. Nu word ik telkens afgescheept van hier kunnen wij niks mee, wij kunnen dit hier niet omswappen. Ik ben echt teleurgesteld in dit bedrijf. Toen ik een gerefurbished toestel kreeg vertelden zij mij tevens dat dat toestellen zijn die een week zijn gebruikt en niet pasten bij die klanten en dat zij die dan zo weer op de markt zetten. Nou niet dus, want er zit een fake Apple scherm in, dus dat is ook al lariekoek. Het zijn waarschijnlijk toestellen die in de winkel worden opgehangen en als ze stukgaan, worden ze door de magiers van Dynafix wel effe gefixt....

Ook een klacht indienen over Vodafone?