Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vodafone: kastje-muur, hinderen, dreigen door Vodafone en YARDS voor oud goedkoop1 jarig sim only mobiel abonn
Details
Klacht
kastje-muur, hinderen, dreigen door Vodafone en YARDS voor Mobiel sim only contract 11/08/2016 tot 10/08/2017, reeds lang verlopen08/2017 gebeld met vodafone. svp schriftelijke bevest stop. andere betaalrekening op afschrift, klopt dat? 09/2017 gebeld met vodafone, zij willen 35 euro heraansluitingskosten. Ik ben niet akkoord want - fout -niet mijn verzoek-contract is tot 10/08/2017- telf is niet gebruikt. 28/10/2017 brief van Vodafone. betaling 52,63 niet ontvangen, daarom is je telefoon nog steeds geblokkeerd. uiterlijk 24/11/2017 betalen, anders wordt abonn beeindigd en aanmelding bij preventel. 18/12/2017 brief van Vodafone, geen betaling ontvangen 52,63E, daarom wordt abonn. nu ontbonden.
(12/2017-01/2019 geen bericht van Vodafone)
09/01/2019 brief van Vodafone: overeenkomst beeindigd, want facturen niet betaald. naast de facturen is bedrag verschuldigd vanwege overeenkomst eerder beeindigd dan is afgesproken. totaal 52,36E, uiterlijk 30/01/2019 betalen, anders 40E incassokosten er bij en start incassotraject
17/01/2019 mijn brief aan Vodafone. "fout in uw administratie. abonn is niet beeindigd vanwege betalingsachterstand, maar omdat het een contract voor 1 jaar was zie bijlage. sim only 11/08/2016 tot 10/08/2017.
- 07/2019 weer geen antwoord van Vodafone, wel brief van YARDS in de bus: "enige tijd geleden ontving u deze nota welke niet binnen de daarin gesteld betalingstermijn (volledig) is voldaan. specificatie: 15/07/2017 8,49E. 15/08/2017 35,95E, 14/09/2017 8,49E. 10/04/2019 totaal verrekend 0,30E. hoofdsom vordering 52,63E.
- 20/08/2019 heb ik YARDS gebeld voor informatie over hun brief. YARDS medewerker zegt dat mijn brief aan Vodafone 01/2019 niet in hun dossier is en dat ik meteen dezelfde middag kopie aan YARDS moet mailen, anders "is dit een dagvaarding" zegt hij, en er komt 40E bij, totaalsom 90E.
21/08/2019 -brief niet aan YARDS gemaild.- ZIGGO gebeld. zij zeggen Vodafone is nu onderdeel van ZIGGO, maar ZIGGO heeft nog geen inzage in facturen.- Vodafone gebeld. Zij zeggen: mijn oude telfnr is bij hen bekend, maar dossier is bij incassobureau daarom kan hij factuur en mijn brief 01/2019 niet inzien. "Waarom heeft u in januari niet gebeld in plaats van schrijven" - YARDS medewerker gebeld. zij zegt dat er geen brieven in het dossier zijn, niet van mij, c bakker maar ook niet van Vodafone. zij zal eerst per mail informatie opvragen bij hun opdrachtgever infoscore. ze belt terug als er gegevens binnen zijn
Gewenste oplossing
erkennen dat de factuur fout is, dossier sluiten en registratie als wanbetaler opheffen (o.a. preventel, infoscore, yards). nooit meer abonnee worden bij vodafone of Ziggo.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.