Klacht Vodafone: Klacht over een onduidelijke factuur na opzegging van het contract

Klachtnummer
# 119124
Gebruiker
ML
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer, mevrouw ,

Wij hebben na 2 jaar onze 2 abonnementen opgezegd en zijn overgestapt naar andere provider. Het eerste abonnement verliep zonder problemen.
Over de tweede abonnement die op 10-04-2015 afliep kregen wij in mei 2015 op eens een aanvullende rekening van € 98,20. Volgens Vodafone zou in de laatste 9 dagen behoorlijk gebruik zijn gemaakt van data verkeer wat een extra kosten van ruim € 90,- als gevolg.
Hier klopt er helemaal niets van. Wij gebruiken thuis altijd Wifi en zijn in 2 jaar tijd met 2 abonnementen nauwelijks buiten onze internet bundel gekomen. Dit weet vodafone ook. Op een maand abonnement van € 15,- waar je in 2 jaar tijd niet boven je bundel komt opeens zoiets.

Zodoende heb ik een verzoek ingediend bij vodafone voor nadere toelichten en specificatie van de nota. Hier zijn ze helemaal niet op terug gekomen

Vervolgens 2 x klacht ingediend. Deze werden afgehandeld zonder nadere toelichting of contact met mij. Kreeg melding via de mail.

De oplossing

Het kwijtschelden van de extra dataverbruik wat in onze ogen totaal niet correct is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen