Klacht Vodafone: Klacht over telefoonmedewerker Vodafone

Anoniem

Vodafone heeft mij laten weten dat ik mijn abbonement kan verlengen. Ik ben dus hier achteraan gegaan. Echter gaven meerdere medewerkers telefonisch aan dat er een fout in hun bestand zat. Mijn abbonement liep volgens het systeem pas in maart 2013 af, waardoor ik pas in december 2012 een abbonementsverlenging kan doen. Er waren meerdere werknemers die deze fout zouden corrigeren en dat ik daarna dus mijn abb. kon verlengen. 6 juni '12 om ongeveer 11 uur s' ochtends sprak ik een medewerker. Hij zei dat ik mijn abbonement NIET kon verlengen. De man sloeg echter een toon aan wat mij net iets te ver ging. Hij was vanaf het begin al heel geirriteerd. Ik vroeg hem waarom hij op deze manier sprak. Ook wilde hij zijn naam niet geven toen ik er naar vroeg. Ik wil graag dat dit gesprek teruggehaald wordt en ik zou alsnog graag de naam van de man willen weten. Hier moet wat aan gedaan worden want ik vind niet dat zo iemand aan de telefoon hoort te zitten bij zo een groot bedrijf.

Zou graag duidelijkheid willen in mijn mogelijkheden van mijn abbonementsverlening en niet 20 verschillende oplossingen van vershcillende medewerkers die allemaal niet kloppen. Daarnaast wil ik als allerbelangrijkste dat de man boven water komt wie ik aan de telefoon had om ongeveer 11 uur 's ochtends.

Vodafone
    Beste Navishan Jankie,Allereerst bied ik je namens Vodafone excuses aan omdat je gesprek met één van de medewerkers van Vodafone niet naar verwachting is verlopen. Dit is natuurlijk erg spijtig. Graag wil ik een en ander voor je uitzoeken. Helaas heb ik onvoldoende gegevens om te kunnen achterhalen met wie je hebt gesproken en wat de einddatum van jouw contract is.
    Zou je daarom je "Gegevens Klager" volledig willen invullen? Daarnaast zou ik graag willen weten op welke manier je het bericht over een mogelijke verlenging hebt ontvangen.Zodra ik deze informatie heb ontvangen kijk ik wat ik voor je kan betekenen.Met vriendelijke groet,
    Astrid
    Vodafone 24/7 Web Crew
    Anoniem
    Dank voor de snelle reactie. Ik heb mijn gegevens ingevuld zoals u wilt.De einddatum van mijn contract is 1 maart 2013 (althans dat staat op mijn profiel van Vodafone). Er is mij door meerdere werknemers telefonisch gezegd dat ik mijn abbonement kan verlengen omdat er een fout door Vodafone was gemaakt. Hoop dat u z.s.m. met een oplossing komt.

Ook een klacht indienen over Vodafone?