Klacht Vodafone: klacht vodafone

mike

in december 2014 heb ik een telefoon abonnement afgesloten bij vodafone.
Dit abonnement is 39 euro p.m. In het contract staat 31 euro ipv 39 euro en de aansluitkosten zijn 0 euro.
Nu heeft vodafone al vanaf het begin 50 euro abonnement kosten gerekend en 2 x 32 euro aansluitkosten. Naar de winkel gegaan akkoord gegaan dat ik 39 euro zou betalen ipv van de 31 euro die zwart op wit staat( sinds de laatste maand betaal ik ook pas eindelijk mijn abonnements kosten). Mij is overigens verteld dat ik de 2 x 32 euro aansluitkosten terug gestort hoord te krijgen wat overigens nog steeds niet gebeurd is.
Telefonisch contact gehad , zij vertelde mij dat de 2x 32 euro aansluitkosten zijn verrekend dus dat ik dat in princiep al terug gehad moest hebben.
Ik betaal elke maand wat zij van mij vragen, hoe kunnen die 2x 32 euro dan verrekend zijn?overigens heb ik ook nooit de 2 x 32 euro op mijn bankrekening gestort gekregen.

Omdat ik al ruim 8 maanden door vodafone van het kastje naar de muur gestuurd wordt, zij nooit telefonisch bereikbaar zijn( wel kosten vragen voor hun telefonische service) wil ik mijn contract laten ontbinden.
Ook wil ik de 2 x 32 euro aansluitkosten teruggestort krijgen.
Ik heb het in mijn contract zwart op wit staan dus ik sta in mijn recht dat ik mijn aansluitkosten terug wil. ( normaal wordt aansluitkosten zowiezo 1 keer afgeschreven en niet 2 keer )

Ook een klacht indienen over Vodafone?