Klacht Vodafone: klacht wordt niet in behandeling genomen ondanks meerdere verzoeken

Klachtnummer
# 135171
Gebruiker
John
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er is telefonisch en schriftelijk contact geweest op 18 mei met Vodafone, met de vraag om mijn contract om te zetten naar een onbeperkt bellen abonnement per 1 mei 2015. Telefonisch is medegedeeld dat dit zou gebeuren en wel per 1 mei 2015.
Op 23 juni is deze brief nogmaals verzonden, aangezien het nog niet veranderd was op internet. Op 1 augustus is er een nieuwe brief gestuurd naar Vodafone, aangetekend zelfs! met hierin aangegeven dat er ook een klacht wordt ingediend.
Op 15 september is er weer telefonisch contact geweest, waarin het abonnement EINDELIJK is omgezet naar een onbeperkt bellen abonnement, helaas wel pas per 1 of 15 september. Er zou toen ook weer een klacht worden aangemaakt. Helaas is dit nog steeds niet gebeurd.

De oplossing

Gewenste oplossing is dat ik per 1 mei mijn Vodafone red E abonnement heb. Dat ik dus restitutie krijg over de extra kosten die elke maand zijn berekend aan belkosten en smsjes.
Verder wens ik per 1 dec mijn contract te beëindigen, want het is van de zotte dat ik hier bijna 6 maanden mee bezig ben, honderden euro's lichter ben, en zo schandalig behandeld wordt!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen