Klacht Vodafone: klacht wordt niet in behandeling genomen ondanks meerdere verzoeken

John

Er is telefonisch en schriftelijk contact geweest op 18 mei met Vodafone, met de vraag om mijn contract om te zetten naar een onbeperkt bellen abonnement per 1 mei 2015. Telefonisch is medegedeeld dat dit zou gebeuren en wel per 1 mei 2015.
Op 23 juni is deze brief nogmaals verzonden, aangezien het nog niet veranderd was op internet. Op 1 augustus is er een nieuwe brief gestuurd naar Vodafone, aangetekend zelfs! met hierin aangegeven dat er ook een klacht wordt ingediend.
Op 15 september is er weer telefonisch contact geweest, waarin het abonnement EINDELIJK is omgezet naar een onbeperkt bellen abonnement, helaas wel pas per 1 of 15 september. Er zou toen ook weer een klacht worden aangemaakt. Helaas is dit nog steeds niet gebeurd.

Gewenste oplossing is dat ik per 1 mei mijn Vodafone red E abonnement heb. Dat ik dus restitutie krijg over de extra kosten die elke maand zijn berekend aan belkosten en smsjes.
Verder wens ik per 1 dec mijn contract te beëindigen, want het is van de zotte dat ik hier bijna 6 maanden mee bezig ben, honderden euro's lichter ben, en zo schandalig behandeld wordt!

Ook een klacht indienen over Vodafone?