Klacht Vodafone: Klanten van Tele2 en T-Mobile kunnen niet naar mijn Vodafone nummer SMS'en

Klachtnummer
# 296818
Gebruiker
hwede
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een (zakelijk) abonnement bij Vodafone voor mijn mobiel.

Sinds een paar maanden kunnen mensen die een abonnement bij Tele2 mij geen SMS sturen. Van een aantal mensen bij T-Mobile weet ik dat ze mij niet kunnen bellen en niet kunnen SMS'en.

Vodafone zegt dat de verzendende partij verantwoordelijk is voor de juiste routering, maar zowel Tele2 als T-Mobile zeggen dat Vodafone verantwoordelijk is voor het juist configureren van de routerings tabellen ("pointers").

Door deze antwoorden is het een "kastje - muur" probleem geworden.

De oplossing

Hoe kan ik Vodafone zover krijgen dat ze hun verantwoordelijkheid nemen en (samen met Tele2 en T-Mobile) het probleem oplossen ?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen