Klacht Vodafone: Klantenservice niet bereikbaar

Klachtnummer
# 124144
Gebruiker
Jennifer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil mijn Vodafone rekening inzien via internet. Het inlogproces van Vodafone is echter veranderd. De inlognaam moet voortaan een e-mailadres zijn. Ik heb die gegevens gewijzigd maar kan nu niet meer inloggen. Na tips van de website te hebben opgevolgd, lukt het nog steeds niet om in te loggen. Na 14 minuten tevergeefs in de wacht te hebben gestaan bij de telefonische klantenservice, geef ik het nu op.

Misschien lukt het morgen :(

De oplossing

Ik wens een beter bezette klantenservice. Of beter: een beter werkende inlogprocedure!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen