Klacht Vodafone: Klantenservice niet goed bereikbaar

Farisha

ik had een mail gestuurd op 180915 en kreeg gelijk een mail terug met dat ik binnen 10dagen een mail terug zou ontvangen.op 021015 kreeg ik een mailtje van Vodafone : Met dit bericht informeren wij je over de status van jou e-mail. Het lukt ons niet om jou vraag binnen 10 werkdagen te beantwoorden. En tot op heden heb ik nog steeds geen mail terug gekregen. Zij hadden een fout gemaakt met mijn rekening en zouden dit bedrag binnen 3 weken terug storten op mijn rekening. precies de laatste dag van de 3e week zag ik nog steeds niks op mijn rekening staan. ik heb weer gebeld naar vodafone en zij hebben voor mij bepaald dat dat bedrag verrekend zou worden met de nieuwe rekening van oktober hen verteld dat dit zonder overleg met mij was en dat ik het geld op mijn rekening wil ontvangen. zij hebben mij weer verteld dat dit binnen 3 weken op mijn rek stond dit weer niet het geval en moest weer bellen en zij vertelde mij dat het niet was doorgezet door haar collega en moest weer wachten 1week

Ik wil goed geholpen worden en de klantenservice moet ten alle tijden goed bereikbaar zijn en niet zomaar in je oor worden opgehangen. Ik wil graag een compensatie. Na elke keer achter Vodafone aan te zitten en geen goede response heb gekregen zit ik er over na te denken om echt weg te gaan bij Vodafone en zal als ik geen compensatie krijg ook nooit meer Vodafone aanbevelen aan mijn omgeving.

Ook een klacht indienen over Vodafone?