Klacht Vodafone: Klantgericht en servicegericht opstellen.

Klachtnummer
# 450328
Gebruiker
Blueberry#51
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het verlengen van mijn abonnement en het kiezen van een nieuw mobiel, kreeg ik te horen dat Vodafone hun service heeft gewijzigd en dat men geen telefoongegevens meer overzet naar de nieuwe mobiel.
Ik was erg verbaast dat een organisatie in deze toch moeilijke tijden ervoor kiest om haar servicegraad naar beneden bij te stellen. Is dit beleid? Of is hier goed over nagedacht.
Het deed mij besluiten om op zoek te gaan naar een andere provider.
Hoe dom kunnen jullie zijn Vodafone?

H. De Leeuw
Emmen.

De oplossing

Alsnog de oude service aanbieden.
Alle gegevens van het oude toestel overplaatsen naar de nieuwe.
Waardeer een jarenlange klant.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen