Klacht Vodafone: langer over laten gaan kost geld?

Klachtnummer
# 164153
Gebruiker
D. Smits
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik zie dat ik, omdat ik via mijn telefoon de rinkeltijd heb ingesteld in plaats van via 1233, ik ineens doorschakelkosten moet betalen. Na telefonisch contact met de klantenservice werd mij verteld dat na 5x overgaan de telefoon naar mijn eigen mobiele nummer doorschakelt om vervolgens nogmaals 5x over te gaan, en dan pas naar mijn voicemail. Oftewel; als ik niet snel genoeg opneem kost mij dit geld.

Dat dit zo werkt is nergens terug te vinden, dat dit mij geld kost al helemaal niet. Ik vind het dan ook niet eerlijk dat ik hier voor moet betalen.

De oplossing

ik wil een vergoeding voor deze kosten, aangezien ik hier niet voor gewaarschuwd ben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen