Klacht Vodafone: Leugenaars !

Mldemir

In november abonnement verlengt (simonly) met daarbij de afspraak voor vodafone next indien de samsung s10 uit komt. 2 a 3 weken geleden bij de vodafonewinkel in Arnhem geweest met de vraag of ik het abonnement ook via mediamarkt kan afsluiten. Daarbij zij dhr. Dat dit mogelijk is mits ik bij vodafone blijf. Afgelopen zaterdag bij mediamarkt vol vreugde mn telefoon opgehaald, zij konden daar helaas geen verlenging aanvinken waardoor ze een nieuwe abbonement hebben gekozen in overleg met ons omdat wij dachten dat we maandag contact zullen opnemen om er vodafone next van te maken.

Zojuist heb ik vodafone gebeld en mevrouw verteld me dat de verlenging niet bij een andere partij mocht. Vervolgens nogmaals gebeld om te vragen of ik dan de sim only abbonement kan afbetalen en op het nieuwe abbonement nummerbehoud kan aanvragen. Ik kom nog met een oplossing terwijl vodafone mij verkeerd geïnformeerd heeft waardoor ik nu de dupe ben. Mevrouw geeft me aan dat binnen vodafone zelf geen nummerbehoud aangevraagd kan worden.

Een oplossing is dan: ik weet niet hoe het bij mediamarkt is ik ben niet juridisch ingesteld maar wij hebben een wettelijke bedenktijd van 14 dagen dus mediamarkt mogelijk ook maar dit durf ik niet met 100% te zeggen. Breng het telefoon terug en doe bij ons vodafone next maandbedrag is dan het zelfde maar ik moet wel 200 euro meer bijbetalen dan bij vodafone.

Ik ben al jarenlang klant bij vodafone, dit vind ik te schandalig voor woorden. Ik kan niet wachten tot mn nieuwe abbonement van 2 jaar verloopt. Ik zal nooit meer bij vodafone een abbonement afsluiten, ik zorg er voor dat mijn man en de rest vd familie ook weg zal gaan bij vodafone zodra het kan.

Graag me next (hybrid) abbonement omzetten naar normale abbonement.

Ook een klacht indienen over Vodafone?