Klacht Vodafone: Levering iPhone

Klachtnummer
# 178202
Gebruiker
M.V.D. de Jong
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag verwacht ik mijn tweede kindje. Omdat de telefoon (tevens camera, uiteraard) van mijn vrouw niet meer werkte, heb ik op 30 juni besloten een nieuwe telefoon voor haar aan te schaffen. Mooi op tijd om prachtige foto's te kunnen maken van onze baby. Want de aardige klantenservice van Vodafone zei dat alleen 'grijs' op voorraad was (die nam ik dan ook maar) en beloofde dat het toestel binnen 3 dagen verstuurd zou worden. Nou, dan is 25 juli toch makkelijk haalbaar zou je denken.

En toen moest ik wachten... Na een week geen bericht. Klantenservice gebeld, nog een keer gebeld, weer gebeld, klacht ingediend, nog eens gebeld, e-mails verstuurd...
"Het toestel is niet op voorraad."
"Ja, nu wel op voorraad hoor meneer."
"De order moet handmatig verwerkt worden."
"Nog steeds niet handmatig verwerkt, andere afdeling hè?"
"Het toestel is niet op voorraad meneer."

En geen levering dus... In de tussentijd adverteert Vodafone met de iPhone 6.... Bestel ´em nu...

De oplossing

Levering van het product binnen 2 dagen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen