Klacht Vodafone: Lossen het probleem niet op jaar veder

Klachtnummer
# 290918
Gebruiker
Weihype
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Maart 2017 contract vernieuwd maar meteen over gezet naar prive.
Alle details en documents geleverd wat nodig was, een maand later schijnt iets te ontbreken. Prima weer opnieuw gestuurd en zou terug gebeld worden. 8 maanden verder elke maand heen en weer gebeld verschillend mensen gesproken. elke keer we zoeken het uit en neem contact met je op. Toen we terug gebeld voor de 10000x. Mij verteld om weer alles opnieuw te doen wat ik erg belachelijke vond, zegt dat meteen 6 maanden eerder. Toen weer overzetten van abbonement aangevraagd nu komen ze met een andere verhaal van je moet eerst de resterenbedrag van de toetsel betalen.Ik zeg prima ik ga hier mee akkoord afdeling loyalty zouden mij gaan bellen natuurlijk niks terug gehoord ik vodafone bellen en nu zegt een andere medewerker van nee je hoeft niet te betalen. Toen eind van de gesprek toch weer wel. Ze zouden contact met me opnemen. en inmiddels is het al een maand veder en bijna een jaar. Ik heb nooit zo slecht service gehad van een bedrijf.

De oplossing

abonnement overzetten naar eigen prive account

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?