Klacht Vodafone: Maand abonnement kan niet per maand opgezegd worden

Klachtnummer
# 133850
Gebruiker
Jules
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb begin juni een maandelijks opzegbaar mobile abonnement bij vodafone afgesloten
7 september heb ik dit abonnement per post en per fax met een speciaal formulier van vodafone opgezegd met als eind datum 10 october
Nadat ik begin october nog steeds geen bevestiging had gehad heb ik gebeld(hele lange wachttijd)mij werd toen meegedeeld dat een abonnement alleen per telefoon opgezegd kon worden,,,terwijl op hun site duidelijk staat dat het opzeggen van een abonnement via het speciaal te downloaden formulier moet gebeuren
Dus wordt mijn abonnement pas een maand na dit telefoontje gestopt(7 november)
Ik betaal'15 euro per maand meer om met een maand opzeg termijn mijn abonnement te kunnen stoppen

De oplossing

Ik wil gewoon dat mijn abonnement per 10 october stopt,hier heb ik recht op aangezien ik aan de verplichtingen heb voldaan

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen