Klacht Vodafone: Meisje van 14, 168 euro buiten haar bundel.

Klachtnummer
# 139029
Gebruiker
Leeuw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter betaald elke maand 15 euro voor haar telefoon. Er is ons verteld dat zij niet buiten haar bundel kon internetten. Wij waren dan ook in de veronderstelling dat dit uitging zodra ze boven haar bundel zou gaan. Tot haar grote verdriet werd zij 's ochtends wakker en zag zij dat er 's nachts voor 168 euro was verbruikt. Wij begrijpen dit niet. Wij hebben thuis zelfs gewoon WiFi. Wij hebben contact gehad met Vodofone. Zij zeggen niets te kunnen doen en ook kunnen we niets veranderen aan het abonnement. Nu wil ik het abonnement stopzetten, maar krijg ik geen gehoor bij het telefoonnummer 1201. Ik maak me grote zorgen en zie dit ook als een maatschappelijk probleem. Haar rekening had zomaar op kunnen lopen tot duizenden euro's. Waar moet zo'n jong meisje dat geld vandaan halen? Wij zijn blij dat zij het ons direct verteld heeft, maar als leerkracht ben ik me er ook van bewust dat er kinderen zijn dit dit niet durven te delen met hun ouders.

De oplossing

Ik zou erg graag een abonnement willen zonder mogelijkheid van bellen of sms of internet buiten de bundel. Ik heb thuis op dit moment geen uitleg over wat er wel of niet kan met haar abonnement. Ik zou dit graag willen inzien. Ik kan het ook niet op het internet vinden. Ook zou ik het heel vriendelijk vinden als mijn dochter deze rekening niet hoeft te betalen. Zij heeft ( en dat laten haar vorige rekeningen ook zien) per ongeluk haar mobiele internet vergeten uit te zetten. Ik vindt het zorgwekkend dat zij hier zo voor wordt afgestraft. Jullie kunnen op de rekening ook zien dat het mobiele internet vooral 's nachts is gebruikt, terwijl zij sliep in haar eigen huis met WiFi.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen