Klacht Vodafone: mij is een volstrekt onjuist abonnement verkocht. Dat niet aangepast worden!

Klachtnummer
# 47133
Gebruiker
MJM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb een zakelijk abonnement, augustus 2013 afgesloten. nu blijkt dat mij een volledig ongepast abo is verkocht van €93,63. hij kon zien wat mijn verbruik was voor en voor internet vnl voor email en internet. Nou dan moest ik het abo hebben met onbeperkt bellen, sms-en en 6 GB data (!). Nu blijkt dat ik nog geen 500 MB gebruik. Waarom is mij dit veel te dure abo verkocht? In tegenstelling tot andere zakelijke abo's, kon precies dit abo niet na 6 maanden aangepast worden! na veelvuldig overleg met teamleider (die ik nooit te spreken kreeg), mocht bij wijze van hoge uitzondering mijn abo met 1 stap naar beneden (dus nog steeds veel meer dan ik nodig heb) aangepast worden, Wel moest ik een boete betalen van € 50 voor deze aanpassing. dus door een fout van een verkoper van Vodafone zit ik nu vast een nog steeds te duur abo. Ik ben al meer dan 15 jaar klant (zelfs van Libertel).

De oplossing

een aangepast abonnement en geen extra kosten voor het naar beneden aanpassen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties