Klacht Vodafone: Mijn geld terug van wat ik nog tegoed heb

Klachtnummer
# 280053
Gebruiker
AliceY
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds april heb ik een nieuwe contract afgeslotem voor 18,50 pm en sindsdien is het elke maand verkeerd gefactureerd en credit nota aangemaakt maar niet afgestrokken. Ik betaal elke maand meer en dubbel gefactureerd. Ik heb alle credit nota, facturen en overzicht van mijn bank uitgeprint en het komt niet overheen. Klantenservice die niet competent zijn en die niet mijn kunnen Helpen. Zelf heb ik een printscreen laten zien dat voor 1 factuur 2 keer is afgeboekt.

De oplossing

23,83 credit nota van 9 october die is verwerkt volgends vodafone maar de bedragen zijn niet verwerkt. Ik betaal nog steeds volledige bedrag elke maand. Juli 10 euro meer afgeboekt. 6 en 7 november 2 keer 18,50 afgeboekt. Finance zegt dat het van maand maart is. Dat is niet waar. Er wordt automatisch elke maand afgetrokken. Ik durf niet eens terug te boeken voor het geval dat mijn tel geblokkeerd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen