Klacht Vodafone: Mijn HTC One S geeft steeds problemen.

# 21947
J. Baas

Ik heb in oktober mijn abonnement bij vodafone laten verlengen en heb daar een HTC One S bij uitgezocht. Maar al na twee weken begaf de microfoon van mijn HTC het. Als ik iemand belde of iemand belde mij konden ze mij niet horen, maar ik hoor de andere persoon wel.
Ben toen naar een vodafone winkel geweest en daar hebben ze toen de software van de telefoon geupdate. Na de update deed de microfoon het weer, maar na zo'n 4 weken begin december 2012 weken deed de microffon het weer niet heb toen vodafone gebeld en mijn probleem aan hun voorgelegd. Van vodafone moest ik mijn telefoon ter reparatie aanbieden.
In januari 2013 ging de microfoon weer stuk en weer ter reparatie opgestuurt, gisteren weer gebeld met vodafone en vandaag weer mijn telefoon ter reparatie opgestuurt. Dit is nu al de derde keer dat mijn htc het zelfde probleem geeft, het enige wat ze steeds doen is een software update maar dat verhelpt het probleem niet. Wanneer kan ik een nieuw toestel uitzoeken?

Ik zou graag een ander toestel uitzoeken die wel naar behoren werkt.
Heb mijn HTC ONE S nu al voor de derde keer opgestuurd maar het probleem blijft bestaan.
Dus wanneer ik hem nu weer terug krijg kan ik na een paar weken weer bellen om dat hij weer stuk is. Alleen software updates helpen niet het zet hem ergens in de hardware of het moederbord van de telefoon.

Ook een klacht indienen over Vodafone?