Klacht Vodafone: Mijn klacht werd niet serieus genomen. Mijn 1ste klacht is niet opgenomen in systeem...

Op 32-01-2014 was er een verkoper van Vodafone aan de deur. Ik heb toen een contract voor Vodafone Thuis getekend. Daar op dit ogenblik geen technische oplevering heeft plaatsgevonden, nog producten in ontvangst heb genomen en de regio glasvezel aanbieder(Reggefiber.nl) pas medio Aug/Sept 2014 zal starten met de vooraansluiting van glasvezel binnen mijn wijk, heb ik besloten om bij mijn huidige telecom aanbieder te blijven en mijn contract bij Vodafone op te zeggen. Ik heb getracht dit telefonisch te doen met Vodafone, met inachtneming van de algemene voorwaarden welke gespecificeerd zijn op de website (https://www.vodafone.nl/support/Vodafone-thuis/abonnement/wijzigen-of-opzeggen.shtml). Helaas kreeg ik nul op rekest en melde de Vodafone Medewerker mij dat dit alleen mogelijk was tot 8 dagen na ondertekening van het contract en er anders 1 jaar service kosten (350 euro) worden door berekend. Totaal absurd!! en in strijd met artikel 46i lid 6 Boek 7 van het BW. mbt bedenktijd consument

Na een vervelend eerste contact, zou ik worden teruggebeld. Na 1 week wachten heb ik weer de telefoon gepakt en gevraagd naar de status van het afzeggen van mijn aanvraag. Wat ik ook probeerde ..de medewerker leek op een bandrecorder die een bandje afspeelde…Ik kreeg er geen speld tussen. Ik heb op een nette manier geprobeerd de aanvraag af te zeggen.
Ik wil geen glasvezel van Vodafone...

Ook een klacht indienen over Vodafone?