Klacht Vodafone: Mijn telefoonnummer is afgenomen zonder mij in kennis te stellen

M.r

Vorig jaar heb ik een ernstig ongeluk gehad en hierbij heb is door overmacht mijn telefoon niet meer gebruikt. Nu ben ik weer redelijk op de been en mijn telefoon is al een tijdje niet meer gebruikt. Er staat een bedrag open die ik deze week heb voldaan. Nu wil ik graag mijn telefoonnummer terug en een nieuw abonnement afsluiten. Ik weet dat het niet netjes is gegaan misschien maar door mijn ongeluk dus overmacht is het zo gelopen. Ik heb Vodafone gebeld om mijn nummer weer open te zetten, deze is nog beschikbaar en de simkaart heb ik nog inclusief de telefoon. Ik ben erg gehecht aan mijn nummer die ik al vanaf mijn 16e heb. Vodafone zei dat mijn nummer is afgesloten en niet meer aangesloten kan worden, op internet lees ik vaak hierover problemen. Dit heb ik dus echt nooit geweten en staat nergens dat ze zo mijn nummer kunnen weg sjoemelen, aangezien de meneer zei dat mijn nummer nog beschikbaar is. Klopt ook aangezien het een krap jaar geleden is. Graag wil ik mijn nummer terug!

Ik wil graag mijn mobiele nummer terug, dat is het enige. Wil op het moment nog geen abonnement afsluiten omdat ik nog revaliderende ben, maar ik wil mijn nummer niet kwijt. Ik heb hiervoor al een aantal keer contact gehad met Vodafone en bij Simyo ook al een nieuwe simkaart met dit nummer aangevraagd, alleen Vodafone wil dit niet vrijgeven. Ik heb een erg mooi nummer waar ik ontzettend aan gehecht ben en mensen mij ook weer weten te vinden. De rekening duurde wel een aantal weken voor het verwerkt zou worden is mij verteld, misschien is dat nog niet gebeurd maar ze hebben ook al duidelijk aangegeven dat ik mijn nummer nooit meer terug krijg! Ik vind dit echt verschrikkelijk oneerlijk. Ik heb dit nooit geweten, en ook nooit verwacht. Ik zou het niet eens erg vinden voor mijn nummer te moeten betalen als ik deze maar terug krijg, ook dat is niet mogelijk.

Ook een klacht indienen over Vodafone?