Klacht Vodafone: Misleidend overgestapt naar andere provider

Klachtnummer
# 255360
Gebruiker
reinette
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Als voormalig Ziggo klant heeft Vodafone ons een prachtig pakket Vodafone-Thuis glasvezel aan kunnen smeren omdat we erg tevreden zijn over de mobiele service. Het begon al met de slechte info wat ons uiteindelijk 1000,- euro aan kastjes en snoertjes heeft gekost. Vervolgens geven ze deze dienst, zonder dat wij dit voor aanvang van het Vodafone contract wisten, een paar mnd later aan T-Mobile en de ellende is compleet. Dagen zonder radio/tv en internet wat weg valt, afstandsbedieningen welke niet meer werken, en half zichtbare tv menu's. SPIJT SPIJT SPIJT!!! Ik wil van het Vodafone-Thuis-nu-T-Mobile-Thuis af!!

De oplossing

Per direkt contract vernietiging.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen