Klacht Vodafone: Misleidende communicatie mbt 1 bundel voor heel EU

Klachtnummer
# 296825
Gebruiker
markklacht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Misleidende communicatie en marketing mbt bellen binnen de EU. Heeft mij meer dan 100 euro gekost. Ze communiceren net of je binnen de EU gewoon 1 bundel hebt, maar dat is niet zo. Als je van NL naar een EU land belt betaal je de hoofdprijs. Zie hun communicatie bijv. hier: http://www.gsmhelpdesk.nl/nieuws/14229/vodafone-biedt-per-1-juni-roam-like-at-home-in-de-eu-en-diverse-andere-landen "Alle verbruikte belminuten, SMS berichten en MB's dataverkeer gaan gewoon uit de Nederlandse bundel of het prepaid tegoed. Klanten van Vodafone betalen vanaf 1 juni dus niets extra meer voor het gebruik van hun telefoon in andere EU landen en diverse landen buiten de EU."

De oplossing

Vergoeding door gemaakte kosten door misleidende communicatie van de kant van Vodafone.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen