Klacht Vodafone: Misleidende reclame, klantonvriendelijke medewerker

Klachtnummer
# 251113
Gebruiker
P.A.B. Diependaal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het zien van de spetterende reclame dat je met je Red Abonnement overal in Europa gebruik kan maken van je bundel ben ik snel een vriend in België gaan bellen, later kijkende in mijn Vodafone app stond er een bedrag van 9,95 aan kosten buiten mijn bundel. Gebeld met de klantenservice, EU staat niet aan voor uw abonnement...?? kan wel maar kost 15,00 u valt buiten de coulance regeling ...?? Ik zeg dat ik dit misleidend vind en graag een klacht indien maar dit kan helaas niet, de medewerker zegt ik maak de reclames niet u kunt een klacht indienen via de site... Aangezien ik wel mijn bundel buiten Nederland wil gebruiken laat ik deze toch activeren om verdere kosten buiten mijn bundel te vermijden.

De oplossing

Teruggave van mijn buitenbundel kosten en de 15,00 euro activatiekosten.
Aangeven in de reclame campagne dat het niet voor alle Red abonnementen geld maar enkel voor abonnementen geactiveerd na .... anders 15,00 administratie/activatie kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen