Klacht Vodafone: Misleidende reclame, klantonvriendelijke medewerker

P.A.B. Diependaal

Na het zien van de spetterende reclame dat je met je Red Abonnement overal in Europa gebruik kan maken van je bundel ben ik snel een vriend in België gaan bellen, later kijkende in mijn Vodafone app stond er een bedrag van 9,95 aan kosten buiten mijn bundel. Gebeld met de klantenservice, EU staat niet aan voor uw abonnement...?? kan wel maar kost 15,00 u valt buiten de coulance regeling ...?? Ik zeg dat ik dit misleidend vind en graag een klacht indien maar dit kan helaas niet, de medewerker zegt ik maak de reclames niet u kunt een klacht indienen via de site... Aangezien ik wel mijn bundel buiten Nederland wil gebruiken laat ik deze toch activeren om verdere kosten buiten mijn bundel te vermijden.

Teruggave van mijn buitenbundel kosten en de 15,00 euro activatiekosten.
Aangeven in de reclame campagne dat het niet voor alle Red abonnementen geld maar enkel voor abonnementen geactiveerd na .... anders 15,00 administratie/activatie kosten.

Ook een klacht indienen over Vodafone?