Opgelost door Vodafone: Misleidende roamingkosten en veel betaald voor paar mb

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 281353
Gebruiker
M.L.W. Gubbels
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Buitenland Blox alles in 1 wereld xl aangezet in Egypte. Toen roaming aangezet. Schijnbaar was deze blox toen nog niet actief want kreeg rekening van ongeveer €44 en kreeg meteen een sms dat 80% van mijn datalimiet is bereikt. Toen meteen mobiele data uitgezet. Ook nog een keer extra de alles op reis xl bundel aan- en uitgezet omdat ik niet wist wat te doen. Erg misleidend vind ik dit voor slechts 7mb.

Gewenste oplossing

Ik wil graag de gemaakte roamingkosten á €44,34 terug en eenmalig 8,50 voor het extra activeren van de alles in 1 op reis bundel xl, mocht deze 2x op dezelfde dag (18-11) zijn geactiveerd en gefactureerd.
Geboden oplossing
Vodafoe heeft mijn volledige eis inewilligd met rechtstreeks contact
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen