Klacht Vodafone: misleiding door vodafone

Klachtnummer
# 91344
Gebruiker
JH
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 april 2013 bij Vodafone een Vodafone red abonnement genomen inclusief een i-phone 5 met de uitdrukkelijke vermelding van Vodafone dat het toestel en abonnement voldeden aan 4G. Nu blijkt dat ik uitsluitend in het westen van het land 4G aan kan.
Ik heb Vodafone zowel telefonisch als schriftelijk benaderd.
Reactie van Vodafone:
de IPhone 5 werkt nog op een frequentie die vanwege de hoge kosten niet door Vodafone wordt ondersteund, althans niet verder dan het westen van het Nederland.
Ik ben van mening dat ik door Vodafone ben misleid.
Ondanks het in 2013 afgesloten abonnement (voor 2 jaar) inclusief 4G, levert Vodafone mij geen 4G.

De oplossing

Indien compensatie niet opportuun wordt geacht, ben ik bereid om een nieuw Vodafone red abonnement voor 2 jaar te nemen, waarbij Vodafone mij om niet een I-Phone 6 levert zodat ik gewoon op het 4G-net kan internetten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen