Klacht Vodafone: MMS-probleem wordt niet opgelost

Klachtnummer
# 9762
Gebruiker
J. vd Bol
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds ik in het buitenland ben geweest, kunnen door mij verzonden mms-berichten door geen enkele ontvanger meer worden gelezen (ongeacht toesteltype/provider). Mijn SIM-kaart doet het wel goed in een andere smartphone; andermans SIM-kaart in mijn toestel gaat ook goed. Het probleem lijkt te zitten in de unieke combinatie mijn smartphone/mijn SIM-kaart (al vervangen)/mijn instellingen bij Vodafone (al gecontroleerd). Ruim twee maanden lang ben ik hierover al in overleg met Vodafone via email, winkelbezoeken en telefoon. Meerdere malen bleek geen enkele actie te zijn ondernomen. Ondanks toezeggingen heeft Vodafone nog nooit teruggebeld. Steeds moet ik zelf contact zoeken. Tijdens telefonisch contact op 7 augustus werd de verbinding driemaal tijdens het wachten verbroken en de vierde maal (na 45 minuten) tijdens een gesprek. De medewerker neemt dan blijkbaar niet de moeite om terug te bellen. Ik zie geen mogelijkheden meer om deze impasse te doorbreken; dat kan alleen Vodafone doen.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf actief probeert om mijn probleem op te lossen en mij hierover terugmeldt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen