Klacht Vodafone: mobiel abonnement stop zetten

Gaya

Ik had een mobiel abonnement bij Vodafone. Het betreft een abonnement van 45 euro per maand met een Samsung galaxy 3. Aangezien wij een half jaar op de camping wonen en een half jaar in ons eigen huis leuk ons dit de beste optie want Vodafone had toch altijd goede dekking. Helaas minder waar. Zodra wij op de camping aankwamen hadden we geen bereik, geen internet etc. Ik heb hier meerdere malen over gebeld en uiteindelijk,(lees gerust met pijn en moeite)hebben ze mijn abonnement 'kosteloos' opgezegd. Ik heb uiteindelijk dit abonnement 10 maanden afgenomen . Wel moet ik dan nog even 450 euro betalen voor de telefoon. Ik heb aangeboden de telefoon op te sturen maar hier gaan ze niet mee akkoord. De telefoon is op dit moment nieuw in de winkel te verkrijgen voor 250-300 euro. Ik heb Vodafone hierover aangesproken en zij geven gewoon aan dat ik blij moet zijn dat het kosteloos is opgezegd en dat in het contract ook vermeld staat dat Vodafone niet verplicht is om overal dekking te hebben.

Dat ik de telefoon mag terug sturen of in elk geval een normaal bedrag betalen voor het toestel. Ik heb ook 10 maanden betaald voor abonnement waar ik bijna geen gebruik van hebben kunnen maken.

Ook een klacht indienen over Vodafone?