Klacht Vodafone: Mobiel internetten Zuid-Africa naar Nederland

Klachtnummer
# 100656
Gebruiker
HR
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onze zoon moet meer dan 1300,00 € voor ca.30 min.skypen en een paar minuten telefoneren (€ 9,50 pro MB)vanuit Zuid-Africa naar Nederland betalen.

Het is onredelijk. Regels voor kosten mobiel internet buiten de Europese Unie: Telefoonaanbieders moeten u waarschuwen als u voor bijna € 50 aan data heeft verbruikt. Of als u de vooraf afgesproken datalimiet bijna heeft bereikt. U kunt dan aangeven of u wilt stoppen of doorgaan met mobiel internetten.

Normaal kreeg hij ook áltijd in het buitenland een bericht bij het verbruiken van 80% van zijn internet op reis bundel, en ook bij 100% om hoge kosten te verkomen. Deze keer kreeg hij niet zo'n sms-bericht. Volgens Vodafone hebben ze hem een SMS gestuurd toen hij in Zuid-Africa aankwam. Ze beweren dat hij dit had geactiveerd. Wij vragen Vodafone om een redelijke oplossing maar zijn niet bereid om € 1300,-- te betalen.
En ze willen niet mailen, alleen bellen (kan niet vanwegen werktijden)

De oplossing

Wij zouden een redelijke oplossing met verlaging van de kosten graag zien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?