Klacht Vodafone: Mobiele telefoon na 2 reparaties (en 6 weken verder) nog steeds niet bruikbaar

Klachtnummer
# 95201
Gebruiker
Danny uit Haarlem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een zakelijk abonnement bij Vodafone en een HTC One toestel. Deze telefoon gebruik ik overigens ook privé. Voor de kerst ging het toestel stuk. In de tweede winkel (bekende kastje naar de muur) werd geadviseerd een back up te maken. Hoe kan dit als het toestel niet meer werkt! Het toestel is ter reparatie opgestuurd en ik ontving een vervangend toestel, waar mijn simkaart niet in paste. Er zou op 24-12 een ander vervangend toestel worden geleverd. Na eindeloos bellen, bleek dat zij niet meer kwamen! Begin jan. kwam een ander vervangend toestel. Na reparatie en ontvangst eigen toestel, konden anderen mij horen maar ik hem niet, enkel op luidspreker. Toestel is opnieuw ter reparatie opgestuurd en ik ontving opnieuw een vervangend toestel, dat overigens ook niet deugdelijk was en steeds uitviel. Na ontvangst eigen toestel, bleek het probleem niet verholpen, terwijl het onderdeel vervangen zou zijn!

De oplossing

Ik verwacht dat Vodafone spoedig met een oplossing komt. Ik ben al jaren trouwe klant bij Vodafone. Ik verwacht een nieuw toestel en compensatie voor de gemaakte kosten voor het bellen naar de klantenservice en bezoeken aan de winkels.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen