Klacht Vodafone: Mobiele telefoon na 2 reparaties (en 6 weken verder) nog steeds niet bruikbaar

Danny uit Haarlem

Ik heb een zakelijk abonnement bij Vodafone en een HTC One toestel. Deze telefoon gebruik ik overigens ook privé. Voor de kerst ging het toestel stuk. In de tweede winkel (bekende kastje naar de muur) werd geadviseerd een back up te maken. Hoe kan dit als het toestel niet meer werkt! Het toestel is ter reparatie opgestuurd en ik ontving een vervangend toestel, waar mijn simkaart niet in paste. Er zou op 24-12 een ander vervangend toestel worden geleverd. Na eindeloos bellen, bleek dat zij niet meer kwamen! Begin jan. kwam een ander vervangend toestel. Na reparatie en ontvangst eigen toestel, konden anderen mij horen maar ik hem niet, enkel op luidspreker. Toestel is opnieuw ter reparatie opgestuurd en ik ontving opnieuw een vervangend toestel, dat overigens ook niet deugdelijk was en steeds uitviel. Na ontvangst eigen toestel, bleek het probleem niet verholpen, terwijl het onderdeel vervangen zou zijn!

Ik verwacht dat Vodafone spoedig met een oplossing komt. Ik ben al jaren trouwe klant bij Vodafone. Ik verwacht een nieuw toestel en compensatie voor de gemaakte kosten voor het bellen naar de klantenservice en bezoeken aan de winkels.

Ook een klacht indienen over Vodafone?