Klacht Vodafone: mobile internet

Klachtnummer
# 45809
Gebruiker
magrinho
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Deze maand kreeg ik een rekening van 556 euro voor internet gebruik,
19 december had ik mijn abonement gewijzigd van 140 minuten beltegoed naar onbeperkt bellen, na 10 minuten kon ik gebruik maken van onbeperkt bellen, na 10 minuten kijk ik op mijn abonement waar ik 3Gb had, en stond direct 87 euro boven mijn limiet, weer 10 minuten later stond het op nul euro en ik dacht het was een storing van vodafone.
Weer 10 minuten later keek ik weer en was de rekening 121 euro.
De dag erna belde ik naar vodafone klantenservice en er werd gezegt dat mijn internet uit was en dat ik mij geen zorgen hoefde te maken, omdat Vodafone het internet uitschakeld als dit boven de 100 euro komt, 22 december werd mijn internet afgesloten, omdat ik boven de 100 euro kwam, nu echter op 31 december is de rekening 556 euro!!!
Men zei dat ik teveel heb verbruikt, namelijk 9000 Mb in 10 dagen!!!

De oplossing

bij deze wil ik kennis geven dat ik van mij abonement van Vodafone afwil,
na 4 keer een foute rekening gekregen te hebben welke tot op heden gekorrigeerrd kreeg ik , zelfs een rekenig van ruim 556 euros ,welke niet juist is. ik ben afgesloten zonder dat ik zelfs de rekening heb gekregen, van mij bilde abonemente!
ik wil van mij contract af zonder de resterende maanden van het contract te betalen,
met vriendelijke groeten M.Magrinho

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties