Klacht Vodafone: Monteur is weg en ik heb nog altijd geen internet, TV of telefoon.

Klachtnummer
# 139395
Gebruiker
Petra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na weken diepe ellende te hebben gehad met Vodafone Internet, telefoon, en TV.
werkte gewoon niet. Ik heb geen enkel internetsignaal of beeld op mijn TV ontvangen. Vodafone duidelijk gemaakt dat ik wegens dit alles geen gebruik meer wilde maken van hun "diensten" en een andere provider zou gaan zoeken. Het werd me allemaal teveel.
Nu hebben ze het gore lef om 285 euro van mijn rekening te schrijven.
Afkoopsom.!!!!!
Eigenlijk zou ik een schadevergoeding moeten eisen voor al die niet nagekomen beloftes en afspraken.
Betaling kunnen ze verder op hun buik schrijven.
Dit gaat me echt te ver!

De oplossing

Aangezien ik alleen maar schade ondervonden heb met dit bedrijf verlang ik compensatie voor de geleden emotionele schade.
En die kunnen jullie serieus niet betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen