Klacht Vodafone: Na 3 weken nog steeds geen antwoord op mijn klacht.

Klachtnummer
# 288209
Gebruiker
Ureca
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 09-10-2017 heb ik mijn 2 jarig contract omgezet naar een sim only abbonement. Vanaf 20-11-2017 zou ik maar €20 betalen i.p.v. € 56. Ik constateerde eind december dat ik nog steeds de hoge rekening ontving en dat mijn abbonement nog steeds niet was gewijzigd terwijl ik op 09-10-2017 ook al een bevestiging per mail heb ontvangen over de wijziging per 20-11-2017. Ik heb telefonisch contact gehad met Vodafone en geb 3 niet zo behulpzame/ onbeschofte medewerkers gesproken. Door een fout in hun administratie was het niet gelukt mijn abbonement om te zetten maar dat kon alsnog. Ik heb toen aangegeven dat het met twk moet aangezien de fout niet bij mij ligt. Dat kon niet volgens hen. Mijn klacht hierover heb kk aan hen kenbaar gemaakt waarna mij werd verteld dat ik maar schriftelijk een klacht miest indienen en de het gesprek werd zonder aanleiding beeindigd. Ik heb idd online een klacht ingediend rond 24 december 2017. Daar heb ik een automatisch op ontvangen dat zij ernaar streven binnen 5 dgn mijn klacht te beantwoorden. Ik kreeg een 2 de mail waarin zij aangaven dat ze het niet ging lukken binnen 5 dgn mijn klacht te beantwoorden. Tot op heden heb ik niets vernomen van Vodafone. De rekeningen van €56 worden wel nog verstuurd.

De oplossing

Graag zie ik dat Vodafone mijn klacht z.s.m. oppakt en inziet en toegeeft dat dit heel erg klantontvriendelijk is. Ik heb op tijd een wijziging doorgegeven en zie daarom alsnog met twk mijn abbonement omgezet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Blendle
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste, je hebt een klacht ingediend bij Blendle, maar deze gaat volgens mij over Vodafone.

    We kunnen je hier helaas niet mee verder helpen, aangezien dit de pagina van Blendle is.

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen