Klacht Vodafone: Na 6 weken nog steeds geen nieuwe telefoon (zeker 6 uur bellen en wachten!!!)

pleaseNO

Verkorte opsomming:

Op 2 mei nieuw abonnement aangevraagd bij Vodafone / Ziggo.
Wil nummerbehoud van nummer T-mobile.
Nummerbehoud is 3x misgegaan, zonder dat welke partij maar ook zich behulpzaam opstelde.
Bij elke keer bellen naar Vodafone sta je een uur in de wacht. absurd.
Er is geen communicatie tussen Dynalogic en Vodafone.
Vodafone geeft niet tijdig aan wat het nodig heeft en een van beide partijen heeft het contract niet goed aangepast.
De gegevens zoals datum van mijn paspoort, mijn geslacht (vrouw) en banknummer heb ik gewoon correct opgegeven.
Door 'het systeem' ging het mis.
5 keer afspraak met Dynalogic. Ook door enkele storingen in het systeem werden er eenzijdig nieuwe afspraken gemaakt, terwijl de oude niet werden afgezet.
Bij iedere kleine afwijking neemt Dynalogic de telefoon weer mee.
Ben nu langsgeweest bij Vodafone / Ziggo op het Rokin en heb in ieder geval weer een werkende simkaart nu.
3 dagen zonder telefoon gezeten….
Toen mijn Ziggo internet ook nog eens niet werkte maandag, maar daar naartoe gegaan omdat ik ook niet meer via Skype kon bellen….
Nog steeds aan het wachten op mijn nieuwe telefoon.

bijgevoegd; impressie van uitwisselingen (pdf file)

Ziggo:
Vanaf het moment dat telefoon was besteld en mijn 2 vaste lijnen waren opgezegd, deed mijn TV het niet meer.
Niet van tevoren aangegeven dat mediabox zou worden vervangen.
De laatste 2 weken veel problemen met internet.

300 euro vodafone
50 euro ziggo

Ook een klacht indienen over Vodafone?