Klacht Vodafone: Na aanbrengen van 4 ontvangers en modem geen dag meer goed ontvangst op tv.beeld slaat over,geeft blokjes,

Claudiaberg

Sinds er in augustus 4 ontvangers zijn aangebracht(bij iedere tv 1) en een nieuw modem hebben we geen dag goed beeld gehad,beeld slaat over, blijft hangen, geeft blokjes dit is erg storend als je een programma volgt en de tekst mist.voorheen hadden we 2 ontvangers op 4 tv's en geen last.veel telefoontjes van beide kanten en meerdere monteurs en vervanging van modem zijm ee geen stap verder.manager mogen we geen naam van en niet spreken, oplossing die ze boden was kosteloos beëindigen van abonnement.dat is geen oplossing.daar wij alle diensten bij ze afnemen.
Terug naar oude situatie ia niet mogelijk want dat zou niet meer kunnen???.en wij maar betalen voor iets wat niet goed is.geen enkele vorm van compensatie is bespreekbaar.
De verandering was volgens hen nodig omdat ze van de overheid vanaf volgens jaar geen analoog meer mogen bieden???

Goed ontvangst, snellere afhandeling met gewenst resultaat, kosteloos stellen vanaf augustus tot de oplosaing er is

Ook een klacht indienen over Vodafone?