Klacht Vodafone: Na verhuizing geen dekking mobiele telefoon bij Vodafone

Klachtnummer
# 70637
Gebruiker
Laura
Datum
0 reacties

Details

De klacht

20 mei dit jaar ben ik verhuisd van Amsterdam naar Budel. Vanaf 10 mei heb ik geregeld contact gehad met de klantenservice van Vodafone, o.a. om te vragen of er geen problemen waren voor Vodafone op mijn nieuwe postcode, die vlak bij de Belgische grens ligt. Er werd mij verzekerd dat alles in orde was. Na mijn verhuizing bleek ik op mijn nieuwe adres echter geen bereik te hebben met mijn mobiel. Klantenservice kon het probleem niet oplossen, zodat ik een brief heb gestuurd aan een Vodafone adres in Weert. Intussen had ik een nieuwe simkaart besteld bij Ortel, met het verzoek om mijn oude nummer over te zetten op mijn nieuwe Ortel simkaart. Dit is gebeurd op 11 juli. In de periode van 20 mei tot 11 juli heb ik dus geen gebruik meer kunnen maken van mijn mobiele telefoon, maar desondanks eist Vodafone dat ik voor die periode aan hen abonnementsgeld moet blijven betalen. Hopelijk neemt Vodafone mijn klacht hierover serieus.

De oplossing

Kwijtschelding van het door Vodafone geeiste abonnementsgeld

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen