Klacht Vodafone: Na verhuizing geen dekking mobiele telefoon bij Vodafone

Laura

20 mei dit jaar ben ik verhuisd van Amsterdam naar Budel. Vanaf 10 mei heb ik geregeld contact gehad met de klantenservice van Vodafone, o.a. om te vragen of er geen problemen waren voor Vodafone op mijn nieuwe postcode, die vlak bij de Belgische grens ligt. Er werd mij verzekerd dat alles in orde was. Na mijn verhuizing bleek ik op mijn nieuwe adres echter geen bereik te hebben met mijn mobiel. Klantenservice kon het probleem niet oplossen, zodat ik een brief heb gestuurd aan een Vodafone adres in Weert. Intussen had ik een nieuwe simkaart besteld bij Ortel, met het verzoek om mijn oude nummer over te zetten op mijn nieuwe Ortel simkaart. Dit is gebeurd op 11 juli. In de periode van 20 mei tot 11 juli heb ik dus geen gebruik meer kunnen maken van mijn mobiele telefoon, maar desondanks eist Vodafone dat ik voor die periode aan hen abonnementsgeld moet blijven betalen. Hopelijk neemt Vodafone mijn klacht hierover serieus.

Kwijtschelding van het door Vodafone geeiste abonnementsgeld

Ook een klacht indienen over Vodafone?