Klacht Vodafone: Nano simkaart

Klachtnummer
# 122829
Gebruiker
Saskiaaa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na verlenging van mijn abonnement afgelopen vrijdag 7 augustus heb ik een nano simkaart ontvangen. Deze nieuwe simkaart zou binnen een uur actief zijn vertelde me de medewerker in de Vodafone winkel in Groningen. Helaas gebeurde er niets.
Vodafone klantenservice adviseerde me zaterdagochtend opnieuw een vestiging te bezoeken; dit keer de Belcompany in Haren. Ik heb een nieuwe nano simkaart ontvangen die binnen 2 uur actief had moeten zijn. Helaas opnieuw niet het geval. De Belcompany opgebeld en ze zouden het uitzoeken en mij terug bellen. Helaas ook niets meer gehoord.
Zojuist naar Vodafone klantenservice gebeld en deze medewerker verwijst me weer naar Belcompany.
Ik voel me inmiddels van het kastje naar de muur gestuurd en raak gefrustreerd. Wat is het probleem? Wie kan me adviseren en helpen?

De oplossing

Ik wil graag een werkende nano simkaart zodat ik mijn Iphone in gebruik kan nemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?