Klacht Vodafone: Negatieve houding van medewerker

Klachtnummer
# 456871
Gebruiker
SjoerdjeJente#2
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dinsdag 23 juni 2020,

Op 19 mei 2020 besloot ik met mijn vrouw een nieuw toestel te kopen. Per toeval liepen wij de Vodafonewinkel in Wijchen naar binnen. Door de heldere uitleg van de medewerker heb ik een aankoop gedaan voor de prijs van € 1319,-. Dit bracht met zich mee, dat we met onze mobiele telefoons een overstap maakten van KPN naar Vodafone. Door de maand opzeggingstermijn konden we de simkaarten gisteren pas activeren. We vonden deze actie moeilijk, zo ook het activeren van onze e-mailaccount. We wilden geholpen worden, maar het filiaal in Wijchen was inmiddels opgeheven, waardoor we vandaag naar Dukenburg in Nijmegen zijn gegaan. De medewerker Raymond had binnen 2 minuten mijn e-mailaccount aan de praat en we gingen weer. 5 minuten later besloten mijn vrouw en ik dezelfde medewerker te vragen dit ook bij mijn vrouw te activeren. Dit keer was de houding van Raymond afwerend met als argument dat we het toestel niet bij zijn filiaal hadden gekocht. Ik legde nog uit dat het filiaal in Wijchen was opgeheven en ik wel € 1319,- bij Vodafone had gespendeerd en was overgestapt van KPN naar Vodafoon. Raymond zijn reactie was voor mij verbluffend: “Al had u 2 of 3000 euro gespendeerd, dat zou geen verschil maken. U moet zelf aan de slag, daar heeft u mij in principe niet bij nodig. Als tweede argument begon hij de veiligheidsvoorschriften van de pandemie aan ons uit te leggen en vroeg ons de winkel te verlaten. Nu stonden we binnen 3 minuten weer buiten, maar dit keer met een zeer ontevreden gevoel. Wij hadden een aankoop bij VODAFONE gedaan, of dit nu in Wijchen of Nijmegen was, het is 1 bedrijf. Na 2 dagen hadden wij al spijt van onze overstap naar Vodafone.

De oplossing

Wat kan ik vragen? Kostenvergoeding? Ten eerste wonen we niet in Nijmegen, we hebben in 2 bezoeken max 5 minuten in de winkel verloren, waarbij we anderhalf uur reizen kwijt zijn en met een naar gevoel bleven zitten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen