Klacht Vodafone: netwerk storing

mrcvnjk

sinds begin mei heb ik last van een netwerk storing, het lijkt wel of het netwerk overbelast is want het ene moment heb ik goede dekking met een goede verbindingssnelheid van 100mbits en het andere moment heb ik bijna geen of zelf geen ontvangst en haal ik nog geen 10mbits ik heb hierover al meerden keeren contact gehad met de klantenservice waar ook al 3 keer een netwerk storing is ingelegd helaas zonder resultaat op 14 juli 2021 heeft een medewerker mij toegezegd dat als er niks uit de 3de netwerk storing zou komen ik korting kreeg op het abonnement.dit is helaas niet wat de medewerker waar ik 4 augustus 2021 mee heb gesproken wil doen omdat er volgens hun geen storing bekend is terwijl ik dit wel ervaar

graag zou ik 5% korting krijgen op het abonnement zoals toegezegd is door een medewerker op 14 juli 2021 totdat de netwerk capaciteit is verbeterd op het netwerk

Ook een klacht indienen over Vodafone?