Klacht Vodafone: netwerk storing

Klachtnummer
# 549179
Gebruiker
mrcvnjk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

sinds begin mei heb ik last van een netwerk storing, het lijkt wel of het netwerk overbelast is want het ene moment heb ik goede dekking met een goede verbindingssnelheid van 100mbits en het andere moment heb ik bijna geen of zelf geen ontvangst en haal ik nog geen 10mbits ik heb hierover al meerden keeren contact gehad met de klantenservice waar ook al 3 keer een netwerk storing is ingelegd helaas zonder resultaat op 14 juli 2021 heeft een medewerker mij toegezegd dat als er niks uit de 3de netwerk storing zou komen ik korting kreeg op het abonnement.dit is helaas niet wat de medewerker waar ik 4 augustus 2021 mee heb gesproken wil doen omdat er volgens hun geen storing bekend is terwijl ik dit wel ervaar

De oplossing

graag zou ik 5% korting krijgen op het abonnement zoals toegezegd is door een medewerker op 14 juli 2021 totdat de netwerk capaciteit is verbeterd op het netwerk

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen