Klacht Vodafone: Netwerkprobleem

Klachtnummer
# 92482
Gebruiker
Nail Esen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds eind november heb ik een Vodafone abonnement. Meteen had ik veel last van het feit dat ik geen gesprek tot stand kon brengen. Gesprekken die ik wel tot stand kon brengen, daarin was ik bijna niet te verstaan. Dit deed zich overal waar ik me bevond voor, zowel thuis als buitenshuis. Ik heb van een medewerker van Vodafone een Femtocel toegestuurd gekregen. Sindsdien heb ik thuis beter bereik. De klachten zijn iets verminderd maar nog wel in erge mate aanwezig. Ik heb een maand geleden een nieuwe simkaart gekregen. Dit heeft niet geleid tot verbetering. Tijdens het voeren van gesprekken kan ik geen internetverbinding tot stand brengen. Achteraf blijkt dat dit niet mogelijk is. Dit is mij niet verteld toen ik het abonnement afsloot. Tenslotte zei een medewerker van Vodafone dat mijn klachten zouden verminderen als ik mijn 4G zou afzetten. DIt is niet de bedoeling, ik had anders dit abonnement niet genomen. Ik ondervind te veel problemen met dit abonnement. Merk gsm is iphone 6 plus

De oplossing

Ik wil graag compensatie voor alle hinder die ik tot nu toe heb ondervonden. Ik wil verder dat ik dusdanig word geholpen dat ik zonder hinder kan bellen. Tevens wil ik kunnen internetten tijdens het bellen. Zo niet, dan wil ik graag van dit abonnement af.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen