Klacht Vodafone: Netwerkprobleem

Nail Esen

Sinds eind november heb ik een Vodafone abonnement. Meteen had ik veel last van het feit dat ik geen gesprek tot stand kon brengen. Gesprekken die ik wel tot stand kon brengen, daarin was ik bijna niet te verstaan. Dit deed zich overal waar ik me bevond voor, zowel thuis als buitenshuis. Ik heb van een medewerker van Vodafone een Femtocel toegestuurd gekregen. Sindsdien heb ik thuis beter bereik. De klachten zijn iets verminderd maar nog wel in erge mate aanwezig. Ik heb een maand geleden een nieuwe simkaart gekregen. Dit heeft niet geleid tot verbetering. Tijdens het voeren van gesprekken kan ik geen internetverbinding tot stand brengen. Achteraf blijkt dat dit niet mogelijk is. Dit is mij niet verteld toen ik het abonnement afsloot. Tenslotte zei een medewerker van Vodafone dat mijn klachten zouden verminderen als ik mijn 4G zou afzetten. DIt is niet de bedoeling, ik had anders dit abonnement niet genomen. Ik ondervind te veel problemen met dit abonnement. Merk gsm is iphone 6 plus

Ik wil graag compensatie voor alle hinder die ik tot nu toe heb ondervonden. Ik wil verder dat ik dusdanig word geholpen dat ik zonder hinder kan bellen. Tevens wil ik kunnen internetten tijdens het bellen. Zo niet, dan wil ik graag van dit abonnement af.

Ook een klacht indienen over Vodafone?