Klacht Vodafone: Niet eens met de kosten van Dynalogic

Klachtnummer
# 137913
Gebruiker
Saliakbar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ben het volledig oneens met de reactie die u van Dynalogic heeft ontvangen. Het is compleet verzonnen en niet waar. Ik heb meerdere malen contact opgenomen op de ochtend en middag omdat ik de hele dag thuis heb gewacht op uw collega's van Dynalogic. Niemand heeft contact met mij opgenomen. Ik heb toen zelfs een klacht ingediend omdat ik de gehele dag thuis heb gewacht totdat de toetsel werd opgehaald. Niemand was komen opdagen, noch hebben zij een bericht achtergelaten. Achteraf bleek dat er een systeem fout is gemaakt en dat daarom de koerier niet bij is langs geweest volgens de collega's bij Dynalogic. Ik dien een klacht in tegen Dynalogic en tegen Vodafone wegens het onrechtmatig handelen met de klanten. Ik ben zelfs bereid om naar de rechter te stappen voor de kosten die u mij in rekening wilt brengen. Het is volledig onterecht.

De oplossing

Kosten vergoeden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen