Klacht Vodafone: Niet eens met de kosten van Dynalogic

Saliakbar

ben het volledig oneens met de reactie die u van Dynalogic heeft ontvangen. Het is compleet verzonnen en niet waar. Ik heb meerdere malen contact opgenomen op de ochtend en middag omdat ik de hele dag thuis heb gewacht op uw collega's van Dynalogic. Niemand heeft contact met mij opgenomen. Ik heb toen zelfs een klacht ingediend omdat ik de gehele dag thuis heb gewacht totdat de toetsel werd opgehaald. Niemand was komen opdagen, noch hebben zij een bericht achtergelaten. Achteraf bleek dat er een systeem fout is gemaakt en dat daarom de koerier niet bij is langs geweest volgens de collega's bij Dynalogic. Ik dien een klacht in tegen Dynalogic en tegen Vodafone wegens het onrechtmatig handelen met de klanten. Ik ben zelfs bereid om naar de rechter te stappen voor de kosten die u mij in rekening wilt brengen. Het is volledig onterecht.

Kosten vergoeden

Ook een klacht indienen over Vodafone?