Klacht Vodafone: Niet functionerende buitenlandblox

Klachtnummer
# 76906
Gebruiker
Tekstra
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben afgelopen zomervakantie, 2,5 week op vakantie geweest. En heb gedurende deze periode mijn buitenlandblox aangezet. Tijdens deze vakantie heb ik meerdere keren mijn tegoed gecheckt. Maar ondanks dit, toen ik terugkwam van mijn vakantie. Was ik circa 100- euro buiten mijn abonnement. Naar aanleiding hiervan, heb ik contact opgenomen met vodafone. Die mijn toen vertelde dat de myvodafone app het niet deed. Ik vind dit niet kunnen. Want door deze storing van de app, ben ik 100- euro buiten mijn abonnement. Ik hoop dat u mij hiermee verder kan helpen. Of dat wij tot een oplossing kunnen komen. Ik ga dit bedrag namelijk zeker niet betalen.

Gewenste oplossing

vergoeding van 100 euro, zijnde onterecht in rekening gebrachte telefoonkosten omdat de Vodafone App niet functioneerde tijdens mijn vakantie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen