Klacht Vodafone: Niet kunnen smsen/kosten verhoging

Klachtnummer
# 160625
Gebruiker
erwin1234
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,
graag draag ik een onderwerp aan jullie voor gezien het feit dat Vodafone zelf mijn inziens mijn klacht niet serieus neemt en mij van het kastje naar de muur stuurt. Het betreft het feit dat ik betaal voor een dienst die waarvan ik geen gebruik kan maken, het is namelijk zo dat ik al twee maand niet kan smsen terwijl ik daarvoor wel gewoon mijn abonnementskosten betaal, ofwel; je betaald voor iets waar je geen gebruik van kan maken? Lijkt me engiszins vreemd.
Daarnaast heb ik een time-out van mijn abonnement gehad waarna ik mijn abonnement weer hervat heb, en sindsdien betaal ik 20 euro meer voor mijn abonnementskosten(van 38 naar 59 euro), echter staat in de voorwaarden van vodafone dat ik me weer moet houden aan de oorspronkelijke betalingsvoorwaarden, waar ik destijds heb opgemaakt dat ik de normale abonnementskosten weer zou gaan moeten betalen.

Ik zie graag een oplossing tegemoet in vorm van abonnementskorting.

De oplossing

Dat ik in het vervolg van mijn contract duur hetzelfde bedrag blijf betalen als voor de time-out en dat ik een vergoeding tegemoet kan zien met betrekking tot het niet kunnen smsen waarvoor wel betaald wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen