Klacht Vodafone: Niet kunnen smsen/kosten verhoging

erwin1234

graag draag ik een onderwerp aan jullie voor gezien het feit dat Vodafone zelf mijn inziens mijn klacht niet serieus neemt en mij van het kastje naar de muur stuurt. Het betreft het feit dat ik betaal voor een dienst die waarvan ik geen gebruik kan maken, het is namelijk zo dat ik al twee maand niet kan smsen terwijl ik daarvoor wel gewoon mijn abonnementskosten betaal, ofwel; je betaald voor iets waar je geen gebruik van kan maken? Lijkt me engiszins vreemd.
Daarnaast heb ik een time-out van mijn abonnement gehad waarna ik mijn abonnement weer hervat heb, en sindsdien betaal ik 20 euro meer voor mijn abonnementskosten(van 38 naar 59 euro), echter staat in de voorwaarden van vodafone dat ik me weer moet houden aan de oorspronkelijke betalingsvoorwaarden, waar ik destijds heb opgemaakt dat ik de normale abonnementskosten weer zou gaan moeten betalen.

Ik zie graag een oplossing tegemoet in vorm van abonnementskorting.

Dat ik in het vervolg van mijn contract duur hetzelfde bedrag blijf betalen als voor de time-out en dat ik een vergoeding tegemoet kan zien met betrekking tot het niet kunnen smsen waarvoor wel betaald wordt.

Ook een klacht indienen over Vodafone?