Klacht Vodafone: Niet leveren bestelling, beloften niet nakomen, klant alles zelf laten regelen

Klachtnummer
# 110671
Gebruiker
haatje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In april heb ik, als verlenging, een nieuw SIM-only abonnement afgesloten. De bestelling is gecontroleerd en ik heb bevestigingsmail ontvangen met als titel "bevestiging van je bestelling van vodafone". Dag later ontving ik per email het bericht "vervelend, het duurt wat langer", met als laatste zin "We houden je op de hoogte van de volgende stappen en de uitleverdatum van je bestelling. Binnen één week nemen we in ieder geval contact met je op. Beloofd. " Daarna bleef het een maand stil.

Een maand later heb ik zelf contact opgenomen met vodafone. Een uur, 2 chatgesprekken, 2 telefoontjes en een invulformulier later (allemaal zelf moeten doen, ik moest zelfs van een medewerkster maar "naar een vodafonewinkel gaan) heb ik hopelijk een nieuwe bestelling geplaatst die wel wordt geleverd.

Mijn klacht: 1. Niet leveren van bestelling. 2. Niet nakomen van belofte contact op te nemen. 3.gebrek aan excuses en service (alles zelf moeten doen) voor regelen nieuwe bestelling

De oplossing

1. Wel leveren van deze tweede bestelling
2. In toekomst nakomen van beloftes (of ze niet maken, zeker niet na een letterlijke "Binnen één week nemen we in ieder geval contact met je op. Beloofd. " (citaat uit email vodafone)
3. Het leveren van oprechte excuses vanuit Vodafone
4. Compensatie van extra tijd die ik hierin heb moeten stoppen (bij elkaar ca. 1,5 uur)
5. In de toekomst niet de klant alles zelf laten oplossen (niet zelf laten bellen, klant aangeven dat ie "maar naar een vodafonewinkel moet", maar zelf terugbellen, nieuw bestellingsformulier in vullen (ik kon orgineel zo opsturen) i.p.v. klant zelf opnieuw laten doen etc.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen