Klacht Vodafone: Niet leveren mobiele telefoon

D.M. John

Op 26 juni 2018 heb ik voor mijn vrouw een sim only abonnement afgesloten. Daar zou ik ook een toestel bij geleverd krijgen om via een speciale constructie, lager abonnementskosten te krijgen.

Nu bijna een maand verder wel met 17 verschillende mensen gesproken te hebben nog steeds geen toestel. Wel steeds de belofte dat het toestel binnen 2 dagen geleverd zal worden en ik deze zou kunnen volgen via een track en trace. Track en trace worden nooit gemaild.

Voor de duidelijkheid Vodafone is een duidelijk voorbeeld van hoe het in een systeemwereld aan toegaat. Je neemt mensen aan die alleen maar sorry zeggen, je problemen begrijpt, zeggen dat ze het gaan oplossen, een kei zijn in het doorsturen naar een collega en in de wacht zetten en je vervolgens niet helpen. Meer opties staan er waarschijnlijk niet op hun beeldscherm.
Het enige wat ze wel kunnen is je abonnement steeds wijzigen in het niet afgesproken bedrag.

Een leidinggevende aan de telefoon krijgen is ook niet mogelijk. Deze medewerkers zijn zo zielig ze mogen niet van hun plek af, je zou maar naar de wc moeten! Dit is geen grap, maar een gebruikte excuse om mij niet verder te helpen.

Nu schijnt het dat mijn klacht bij het hoofdkantoor ligt. Binnen 7 a 10 dagen krijg ik antwoord. Dus dat betekend dat ik dan nog steeds geen telefoon geleverd krijg.

Ik wil mijn toegezegde telefoon krijgen en een excuse brief ontvangen.

Ook een klacht indienen over Vodafone?