Klacht Vodafone: Niet leveren toestel bij abonnement

Judith

Op 17 oktober heb ik een nieuw abonnement inclusief een iPhone 6 besteld bij Vodafone. Ik heb hiervan een bevestiging en ook het abbonement is ingegaan (1 ste rekening betaald) maar helaas tot op heden geen toestel.

Ik heb verschillende malen contact gezocht met Vodafone en niemand gesproken die wist wanneer het toestel geleverd wordt. Ook belofte van terugbellen zijn helaas nooit opgevolgd. Het enige wat mij werd verteld was dat er een nieuw systeem zou zijn, dat de bestelling niet te vinden was, etc. Inmiddels wel de bevestiging dat de order/bestelling is doorgekomen.

Tot mijn verrassing, nadat ik een klacht had doorgegeven, kreeg ik een SMS waarin het contract wordt geannuleerd. Hierop heb ik gebeld en blijkt de bestelling niet te bestaan. Mijn klacht op de web site is gesloten en kan ik niet meer updaten. Niemand heeft mij geinformeerd of een oplossing geboden.

Ik ga er vanuit dat ik het toestel krijg, mede omdat ik ook al betaald heb. Helaas stilte bij Vodafone.

Levering toestel zo snel mogelijk, maar in ieder geval duidelijkheid wanneer de levering plaats vindt.

Creditering van de toesteltoeslag in het abonnement voor de maanden dat ik geen toestel heb/had.

Ook een klacht indienen over Vodafone?