Klacht Vodafone: Niet leveren toestel bij abonnement

Klachtnummer
# 140261
Gebruiker
Judith
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 17 oktober heb ik een nieuw abonnement inclusief een iPhone 6 besteld bij Vodafone. Ik heb hiervan een bevestiging en ook het abbonement is ingegaan (1 ste rekening betaald) maar helaas tot op heden geen toestel.

Ik heb verschillende malen contact gezocht met Vodafone en niemand gesproken die wist wanneer het toestel geleverd wordt. Ook belofte van terugbellen zijn helaas nooit opgevolgd. Het enige wat mij werd verteld was dat er een nieuw systeem zou zijn, dat de bestelling niet te vinden was, etc. Inmiddels wel de bevestiging dat de order/bestelling is doorgekomen.

Tot mijn verrassing, nadat ik een klacht had doorgegeven, kreeg ik een SMS waarin het contract wordt geannuleerd. Hierop heb ik gebeld en blijkt de bestelling niet te bestaan. Mijn klacht op de web site is gesloten en kan ik niet meer updaten. Niemand heeft mij geinformeerd of een oplossing geboden.

Ik ga er vanuit dat ik het toestel krijg, mede omdat ik ook al betaald heb. Helaas stilte bij Vodafone.

De oplossing

Levering toestel zo snel mogelijk, maar in ieder geval duidelijkheid wanneer de levering plaats vindt.

Creditering van de toesteltoeslag in het abonnement voor de maanden dat ik geen toestel heb/had.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen