Klacht Vodafone: Niet melden dat blokkeren geld kost

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 38432
Gebruiker
J. Huijzer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn zoon heeft een abonnement waarbij hij diverse keren heel ver over de limiet is gegaan. Ik heb daarom 2x gevraagd het abonnement te schorsen met de bedoeling de volgende maand de schorsing weer op te heffen. Tot 2x keer heeft men dit gedaan zonder te melden dat dit € 20 kost. Pas bij de 3e keer meldde de medewerker dat dit het genoemde bedrag kost.
Ik vraag daarom de betaalde bedragen ad 2x € 20 terug omdat dit m.i. onacceptabel is om dit bedrag niet te noemen bij het aanvragen van de schorsing.

De oplossing

Creditering van € 40

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    J. Huijzer
    Datum
    Hoewel men het eens was dat het niet correct was, geen enkele coulance was mogelijk.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Huijzer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen