Klacht Vodafone: niet reageren op klacht om de telefoonblokkade op de geven.

Klachtnummer
# 376916
Gebruiker
Vivi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

bij een nieuwe zakelijk abonnement is de telefoonnummer van mijn collega geblokkeerd. 2 maanden bezig geweest voordat de blockade werd opgegeven. Mijn collega kan eindelijk bellen maar niet internetten.
Nu met de klachtenservice aan het bellen word ik in de wacht gezet en dan hoor je in een keer een privé gesprek van een vrouw met haar kind.

De oplossing

dat de telefoonnummer waar wij iedere maand nog steeds abonnement geld betalen werkt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen