Klacht Vodafone: Niet uitgevoerde reparatie Sony Xperia Z (3x ongerepareerd retour)

Klachtnummer
# 48625
Gebruiker
Rens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds Augustus 2013 is mijn Sony Xperia Z al in behandeling voor reparatie aan de Mini USB (dit is een bekend probleem bij de consumenten bond). Ik heb ondertussen mijn toestel al drie keer ongerepareerd retour gekregen. Vodafone verwijst mij door naar het reparatie bedrijf Dynalogic. Dynalogic verwees mij door naar Vodafone. Vodafone is mijn provider en ik vind dat die mij hoort te helpen. Verder heb ik ook een factuur gekregen voor onderzoekskosten voor mijn ongerepareerde toestel (ik heb nog garantie). Midden december 2013 heb ik weer contact opgenomen met Vodafone en gevraagd naar meer informatie, Ik kwam in aanmerking voor een swap toestel, en ze zouden mij terug bellen. 2 Januari 2014, was ik nog niet terug gebeld en heb ik zelf weer gebeld. De klantenservice vertelde mij dat mijn aanvraag nog in behandeling was, daarna niets meer gehoord. Vandaag 27 januari weer gebeld, nu was het niet meer zeker of ik in aanmerking kom voor een swap toestel. en wacht ik opnieuw op antwoord.

De oplossing

Vervangend toestel of van contract af.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vodafone hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vodafone?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen