Klacht Vodafone: Niet uitgevoerde reparatie Sony Xperia Z (3x ongerepareerd retour)

Rens

Sinds Augustus 2013 is mijn Sony Xperia Z al in behandeling voor reparatie aan de Mini USB (dit is een bekend probleem bij de consumenten bond). Ik heb ondertussen mijn toestel al drie keer ongerepareerd retour gekregen. Vodafone verwijst mij door naar het reparatie bedrijf Dynalogic. Dynalogic verwees mij door naar Vodafone. Vodafone is mijn provider en ik vind dat die mij hoort te helpen. Verder heb ik ook een factuur gekregen voor onderzoekskosten voor mijn ongerepareerde toestel (ik heb nog garantie). Midden december 2013 heb ik weer contact opgenomen met Vodafone en gevraagd naar meer informatie, Ik kwam in aanmerking voor een swap toestel, en ze zouden mij terug bellen. 2 Januari 2014, was ik nog niet terug gebeld en heb ik zelf weer gebeld. De klantenservice vertelde mij dat mijn aanvraag nog in behandeling was, daarna niets meer gehoord. Vandaag 27 januari weer gebeld, nu was het niet meer zeker of ik in aanmerking kom voor een swap toestel. en wacht ik opnieuw op antwoord.

Vervangend toestel of van contract af.

Ook een klacht indienen over Vodafone?